سوالات متداول

اجناس به 3 طریق قابل ارسال است 1 از طریق پستی 2 از طریق پیک موتوری در داخل شهر تهران و ارسال به ترمینال یا فرودگاه 3 از طریق باربری به سایر شهر ها
هزینه ارسال بر عهده مشتری بوده ائم از پیک و باربری و شهری
بنا بر اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران با مراجه به آدرس زیر از اصالت نماد اعتماد الکترونیک اطمینان حاصل نمایید http://reg.enamad.ir/ApprovedList.aspx
فروش فقط به صورت اینترنتی بوده و امکان مراجعه مشتریان عزیز به فروشگاه امکان پذیر نیست. و مشتریان محترم به دو صورت میتوانند از فروشگاه خرید کنند 1 بارگذاری جنس مربوطه در وب سایت فروشگاه و انجام خرید 2 پرداخت وجه به صورت مستقیم به حساب های فروشگاه که در تلفنی درباره ما ذکر شده و سفارش به صورت تلفنی هماهنگی تلفنی و تایید جنس باید در هر صورت انجام گیرد
خیر مشتریان گرامی به دو دلیل زیر ابتدا باید تلفنی هماهنگ شده و بعداً خرید نمایند 1 تغییر قیمت و موجودیت بروز و لحظه ای کالا در وب سایت فروشگاه به خاطر وجود اقلام زیاد فعلاً امکان پذیر نبوده و امکان این که قیمت تغییر کرده و یا جنس تمام شده وجود دارد 2 در بعضی از شرکت های خودروسازی به دلیل استفاده از اجناس متفاوت با شماره فنی های مختلف در یک مدل خودرو نیاز به بررسی شماره شاسی و استخراج شماره فنی قطعه خودرو است لذا ارائه شماره شاسی در چنین مواردی الزامی است. در صورت خرید بدون هماهنگی مبلغ به حساب مشتری عودت داده خواهد شد
سفارش اجناس بعد از هماهنگی تلفنی و توافق طرفین بعد از طی مراحل خرید و واریز وجه در مدت 15 تا 30 روز کاری تهیه شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد و مشتریان محترم بعد از انجام سفارش امکان لغو یا تغییر سفارش را نخواهند داشت